شرکت اصلاح نقره

با شرکت سیلور بیشتر آشنا شوید

شرکت اصلاح نقره (سیلور) به عنوان هلدینگی در بازار کالاهای مصرفی به طور متمرکز در دو حوزه بازرگانی و پخش فعال است. حوزه بازرگانی فعالیت های مربوط به واردات، بازرگانی و فروش را دنبال می کند و متولی برند سیلور در ایران است. حوزه پخش سیلور، پخش در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، آنلاین و داروخانه ها را انجام می دهد و در شهرستان‌ها با همکاری شرکت‌های زیر مجموعه خود، امکان توزیع کالا را فراهم کرده است.

ما در شرکت سیلور به عنوان یکی از معتبرترین و برترین شرکت‌های تامین، توزیع و پخش سراسری کالا علی الخصوص در مراکز نوین فروش، معتقدیم وجود شبکه‌های پخش فعال، به روز و متمرکز به منظور دسترسی راحت‌تر مصرف‌کنندگان از حائز اهمیت‌ترین نکاتی است که باید مورد توجه تولید کنندگان قرار گیرد. به همین منظور شرکت سیلور، با تشکیل یک تیم مجرب و کارآزموده امکان دستیابی به خدماتی متفاوت در عرضه و فروش را هماهنگ با جغرافیای ایران برای مصرف‌کنندگان فراهم کرده است.

افتخار می‌کنیم که با ابزار نوین مدیریتی، انجام بررسی‌های علمی در بازار و به کارگیری سیستم‌های نوین فروش و بازاریابی، می‌توانیم استانداردی جدید از خدمات را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم.

چشم انداز و اهداف سازمانی​

چشم انداز

سیلور به عنوان یکی از سه برند برتر اصلاح با هدف توسعه بهداشت و زیبایی مصرف کننده مطرح باشد.

ماموریت

در شرکت سیلور، توسعه و بهبود مستمر حلقه توزیع در زنجیره تامین محصولات دارویی، آرایشی، بهداشتی و سایر اقلام مرتبط، پایه‌ریزی شده است. ارتقا کیفیت سبک زندگی و سلامت جامعه، رسالت دیگری است که در سیلور برای آن کوشش می کنیم.

شرکت بین الملل اصلاح نقره (سیلور)
دفتر شرکت بین الملل اصلاح نقره

اصلاح نقره (شرکت سیلور) در یک نگاه:

منابع انسانی

در سیلور مجموعه‌ای از افراد با تجربه و توانمند کنار‌هم جمع شده‌ایم تا به صورت هدفمند، برترین‌ها را فراهم کنیم.

نظام ارزشی

ما در سیلور، متعهد به نظام ارزشی یکپارچه‌ای هستیم که‌در آن کارگروهی، تعهد‌و رسیدن به دستاورد‌های ماندگار، اساس عملکرد ماست.